Followers

Berharap harapan menjadi kenyataan

29 Januari 2016 / 7.30pm

Entahlah wehhh aku taktahu sejak bila aku start suka dia. Ada member bagitau yang diorang perasan aku dia dari Form 4. Padahal Form 4 aku langsung tak rapat dengan dia. Hmmmm

Maybe aku start suka dia  Form 5. Maybeeeelahhhkannnn. Aku suka dia. Tapi takkanlah aku nak bagitau dia yang aku suka dia . Haaahaaahaa. Im not a gentleman. Aku malu. Aku segan.

Tapi aku ni kira melepas jugaklah kannn hmmm sebab dia dah ada orang lain. Haaaaahaa muda setahun. Aku taktahu diorang suka sama suka or kawan rapat. Aku taktahu. Aku taknak ambil tahu sangat pasal dia sebenarnyaaaaaaaa. Tapi TERambil tahu. Aku ajk bergambar dia pun nakk tapi hmm taktahulah dia buat sebab nak jaga hati aku atau dia memang nak.

Tapikann takkanlah aku nak cakap dengan dia yang aku suka dia. Takkan dia tak faham lol. Aku ni lain sikit dan aku rasa orang lain pun sama . "Kita tak berani nak ucap I Love You. Tapi kita tukarkan dgn 'Awak dah makan ke belum?' 'Jaga diri baik baik' dan banyak lagii"

Hati orang manalah kita tahu. Hmm yelahh nak buat macam mana. Aku taktahu nak share dengan siapaaaaa so thats why aku cerita sini hahahahahah .

p/s : Hati manusia boleh berubah dalam masa sesaat :)

No comments:

Post a Comment